Lorem ipsum dolor sit amet
ВНЕСОК КОМПАНІЇ RENAULT В РОЗВИТОК НАПРЯМКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
●виготовлення електромобілів Renault на заводі Флен (Flins);
●вигідні умови придбання електромобілів у Франції;
●партнерство Renault та Powervault щодо повторного використання батареї.
Завод Флен (Flins) розташований у Франції і спеціалізується на виготовленні електромобілів Renault та Nissan.
Одночасно на одній лінії конвеєра збирається 3 моделі: Renault ZOE, Renault Clio та Nissan Micra. Основними
пріоритетами заводу Флен є якість та своєчасність доставки автомобіля клієнту, що вимагає налагодження процесів
виробництва на високому рівні.
В минулому році на заводі Флен в середньому збирали 30-40 електромобілів Renault ZOE на добу, а сьогодні ця
кількість досягає 160-180 електромобілів. Збільшення обсягів виробництва пов’язано з випуском потужної батареї ZE40
із запасом ходу 400 км, що є одним із факторів зростаючого попиту на електромобілі Renault ZOE. Загалом станом на
2016 р. на заводі Флен було виготовлено 50 тис. електромобілів Renault ZOE.
Renault ZOE - повністю французький автомобіль, виготовлений на 90-95% з вторинної сировини. Тому після експлуатації
електромобіль піддається повторній переробці, що має позитивний вплив на навколишнє середовище.
Виробництво батареї для електромобілів Renault на заводі Флен автоматизоване на 90%. Їх збирають в двох варіаціях -
потужністю 22 кВт/год і 41 кВт/год. Модулі для батареї постачає компанія LG. Маса однієї батареї для електромобіля
після повного процесу збирання складає 300 кг, а процес її збирання триває 2,5 години. Безпосередньо на заводі
здійснюється перевірка виготовлених батарей, а також їх підзарядка. Після виготовлення і перевірки батареї
встановлюються в електромобілі ZOE.
На території заводу встановлені зарядні станції, які є безкоштовними для співробітників заводу. Також для них
передбачені пільгові умови придбання електромобілів.
Крім того, для стимулювання продажу автомобілів у Франції передбачені певні пільги: при купівлі електромобіля,
держава компенсує 6000 євро і ще 4000 євро можна отримати за продаж старого дизельного автомобіля (старше 10
років).
Компанія Renault залучена в безліч проектів з установки громадських пунктів підзарядки і веде роботу з державними
установами та іншими учасниками в сфері електричної мобільності.
В даний момент по всьому світі налічується більше 100 000 громадських пунктів підзарядки, у тому числі 80 000
знаходяться в Європі, і число їх постійно зростає. Наприклад, Renault надає підтримку проектам Європейської Комісії в
вигляді фінансування TEN-T (Транс'європейської транспортної мережі), яка встановила понад 2 300 терміналів швидкої
підзарядки на шосе і основних автомагістралях в більш ніж 15 країнах.
Також 5 червня 2017 року у Лондоні компанія Renault та британська компанія з розробки інтегрованої системи зберігання
сонячної енергії Powervault оголосили про партнерство щодо повторного використання батарей електромобілів.
Powervault - це компанія, яка виготовляє інноваційні домашні акумуляторні системи, що дозволяють власникам будинків
накопичувати і зберігати сонячну енергію в батареях.
Як відомо, після експлуатації батареї електромобіля її можна повторно використовувати в будинках для накопичення
електроенергії на випадок її тимчасового відключення або для оптимізації витрат. Наприклад, накопичувати
електроенергію в часи мінімального тарифу вартості електроенергії, а витрачати її в період пікових навантажень на
електромережі.
Партнерство Renault та Powervault є вигідним для обох сторін. Крім зниження вартості виробництва інтелектуальної
акумуляторної батареї Powervault на 30%, використання батареї другого покоління оптимізує життєвий цикл батареї
Renault та зменшить витрати на їх утилізацію.
Ніколас Шотті (Nicolas Schottey), директор програми по запуску інфраструктури електромобілів Renault, пояснює:
«Завдяки цьому партнерству зі зберігання домашньої енергії з Powervault, Renault додає нову цеглину в глобальну
стратегію для другого життя своїх батарей, що охоплює великий спектр застосування: від промислових будівель до
житлових будинків. Друге життя пропонує не тільки додатковий період використання батарей для
електротранспорту до утилізації, але і дозволяє споживачам заощаджувати кошти. Від цього виграють усі –
власники автомобілів та будинків, а також планета»