СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT В ПЕРШОМУ ПІВРІЧЧІ 2017

Група Renault встановила рекорд з продажів за півріччя - 1,88 млн автомобілів (+ 10,4%).

  • 1,88 млн автомобілів було продано в першому півріччі 2017 року - це зростання на 10,4% на тлі підйому ринку на 2,6%.
  • Всі марки Групи збільшили обсяг продажів і ринкову частку. Марки Renault і Dacia встановили новий рекорд продажів за півріччя. Renault стала другою маркою з продажів в Європі.
  • Обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах. Зокрема, Група зафіксувала зростання продажів на 19,3% в регіоні Африка-Близький Схід-Індія і на 50,5% - в регіоні Азія-Тихий океан.
  • Renault підтверджує свої плани зростання на 2017 рік за рахунок оновленої лінійки, випуску нових продуктів і розширення діяльності в усьому світі.

Булонь-Бійанкур, 17/07/2017 - У першому півріччі продажі легкових і легких комерційних автомобілів Renault в усьому світі (включаючи Lada) зросли на 10,4% на тлі зростання ринку на 2,6%. Ринкова частка Групи сьогодні становить 4,1% (+0,3 пп в порівнянні з 2016 р).

Група, а також марки Renault і Dacia встановили новий рекорд продажів за півріччя. Група продала 1 879 288 автомобілів, марка Renault - 1 342 320 автомобілів, а Dacia - 332 845. Продажі Renault Samsung Motors виросли на 12,5%, Lada - на 12,2%.

«Ми встановили новий рекорд, продавши більше 1,88 млн автомобілів за шість місяців. Обсяг продажів і ринкова частка збільшилися для всіх марок і у всіх регіонах. Наша стратегія оновлення лінійки і географічної експансії продовжує давати результати», - зазначив Тьєррі Коскас, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи з продажів та маркетингу.

У Європі продажі Групи і раніше росли швидше за ринок. Вони збільшилися на 5,6% при зростанні ринку на 4,4% і сягнули 1 025 146 автомобілів за перше півріччя. Група займає 10,8% європейського ринку (+0,1 пп).

Марка Renault зафіксувала зростання на 4,3% і збільшила свою частку до 8,2%. Зокрема, великий внесок в результати Renault зробило повне оновлення сімейства Megane в 2016 р. Clio 4 є другим найбільш продаванним автомобілем у Європі, а Captur став лідером серед кросоверів у своїй категорії.

Renault зберігає лідерство в сегменті електромобілів з ринковою часткою 26,8%. Обсяг продажів виросли на 34%. Продажі ZOE, електромобіля, що продається найбільше в Європі, збільшилися на 44%.

Марка Dacia завершила півріччя з рекордним для себе результатом в Європі: 245 453 проданих автомобілів (+ 9,3%) і частка ринку в 2,6%. Цей результат став можливим завдяки добрим результатам Sandero (фаза 2), випущеного в кінці 2016 р. та Duster.

У Франції марка Renault продемонструвала найкращі продажі за півріччя в сегменті легкових автомобілів за останні шість років. Twingo, Clio, Talisman і Espace очолюють свої сегменти. Dacia оновила рекорд продажів завдяки Sandero, лідеру серед легкових автомобілів з продажів роздрібним клієнтам. ZOE залишається беззаперечним лідером ринку електромобілів - на його частку припадає майже 70% продажів всіх легкових електромобілів у Франції (понад 9200 одиниць), що більш ніж на 42% в порівнянні з минулим роком.

За межами Європи обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах. Продажі Групи зросли на 16,8% на тлі зростання ринку на 3,4%.

Група Renault зміцнила свої позиції за рахунок успіху нових продуктів: QM6 і SM6 в Південній Кореї, Kaptur, Vesta і Xray в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині і Oroch в Америці.

В регіоні Африка-Близький Схід-Індія продажі Групи зросли на 19,3%, а ринкова частка склала 6,4% (+1,1 пп).

Продажі в Ірані зросли на 100,3% і дозволили збільшити ринкову частку на 4 пп до 9,8%, завдяки успіху Tondar і Sandero.

В Індії Renault як і раніше залишається провідною європейською автомобільною маркою з часткою ринку в 3,3%.

У Північній Африці продажі Групи зросли на 10,1% на тлі ринкового спаду на 8,3%. Група посідає 43% ринку (+7,2 пп).

Продажі Групи в Євразії зросли на 8,6% на тлі зростання ринку на 2,5%. Ринкова частка Групи, яка тепер включає і марку Lada, зросла на 1,4 пп до 24,5% в великій мірі завдяки відмінним продажам в Росії.

Російський ринок вперше за чотири роки почав рости і за перше півріччя збільшився на 6,9%. Група збільшила свої продажі на 14% (включаючи Lada).

Продажі Lada зросли майже в два рази швидше за ринок - на 12,8%, а ринкова частка склала 19,5% (+1 пп) завдяки успіху нових моделей Vesta і Xray.

Ринкова частка марки Renault досягла 8,5% (+0,7 пп). Продажі Kaptur за півріччя склали 14 140 автомобілів.

Після консолідації продажів Lada в звітності Групи Росія стала для неї другим ринком.

В регіоні Азія-Тихий океан продажі збільшилися на 50,5% на тлі зростання ринку на 3,6%.

У Китаї Renault продала близько 36 000 автомобілів (у порівнянні з 9771 в першому півріччі 2016 р.), включаючи 21 000 нових Koleos, який був випущений тут в кінці 2016 року і виготовляється всередині країни.

Renault Samsung Motors зафіксувала зростання продажів на 12,5% в Південній Кореї, ринок якої скоротився на 4,2%. Ринкова частка марки склала 6,9% (+1 пп) завдяки успіху недавно випущених продуктів (SM6 і QM6).

В Америці продажі збільшилися на 14,6% на тлі зростання ринку на 8,3%, в результаті ринкова частка склала 6,5% (+0,4 пп). Як і раніше відмінні продажі показують Sandero, Logan і Duster Oroch.

Група Renault продовжує в повній мірі використовувати відновлення ринку Аргентини, збільшивши продажі на 45,6% на тлі зростання ринку на 34%. Ринкова частка збільшилася на 1,1 пп до 13,3%. Renault отримала серйозні переваги від налагодження локального виробництва Sandero і Logan в кінці 2016 р. В першому півріччі ринок Бразилії виріс на 4,2%. На хвилі цього зростання Група збільшила свої продажі на 5,1%, а ринкову частку до 7,4%.

РИНКОВИЙ ПРОГНОЗ ДЛЯ ГРУПИ RENAULT НА 2017

Очікується, що в 2017 р. світовий ринок виросте на 1,5-2,5%. Як і раніше, очікується, що зростання європейського ринку за цей період складе 2%. Французький ринок повинен зрости на 2%.

За межами Європи російський ринок може зрости більш, ніж на 5%, а бразильський - на 5%. Зростання повинне продовжитися в Китаї (+ 5%) та Індії (+ 8%).

У другому півріччі в Європі Група продовжить отримувати дивіденди від оновлення всієї своєї лінійки, а в світовому масштабі - від популярності Koleos в Китаї, Kaptur, Xray і Vesta в Росії, QM6 і SM6 в Південній Кореї і нової лінійки кросоверів в Латинській Америці.

Таким чином, Група Renault підтверджує свої цілі на 2017 р., включаючи збільшення продажів і ринкової частки в Європі та за її межами.